Denne administrasjonsavgiften sikrer oppfølging av kjøpet til riktig florist. Den inkluderer godkjenning fra floristen og eventuelle påminnelser til floristen for å godkjenne bestillingen. Avgiften dekker også kundestøtte for blomsterkjøp.
En momo som har mistet sitt elskede barnebarn . Pga hjertesvikt.
2026-05-17
Har nettopp lest artikkelen i Dagbladet. Noe så trist. Tragisk. Flotte, vakre jjenta. Grusomt. Hele situasjonen er absurd forferdelig. Dekkende ord finnes ei. Føler så inderlig med dere alle pårørende. Ta godt vare på hverandre i kjærlighetens ånd. Lykke til med "kampen", stå på!!!!
‘’ Det finnes en Gud i Himmelen,
som kjenner Hver Sorg og Hvert Savn
Og som skuer Hele Menneskevrimmelen
og som kjenner Alle ved Navn
For alle som er i gravene
- de skal få høre Hans Røst
De får tilbake ‘vandringsstavene’
- for et Kjærlig Håp og en Trøst’
For da Jairus’s 12 årige datter
så tragisk døde ; mistet livet …
En sorg vi ikke kan fatte
- den lar seg ikke beskrive
Men i Bibelen ; Guds Ord , ble det skrevet og sagt
at foreldrene fikk henne tilbake
Inn i huset kom Guds sønn , som har fått all makt
.. tenk for en Glede det ble under taket !!
Men det var for lenge , lenge siden
- nå er ingen av dem på jorden mer ..
Så nå venter Kristus i Himmelen på den tiden
da de døde skal bli oppreist når hans vilje skjer
Selv ble han ut av dødsriket hentet
av Gud , hans Himmelske Far
Så nå er det de To som venter
- snart er det de To som Overtar
Da , ja da vil dette Løftet bli oppfylt
‘ Død hvor er ditt Stikk og din Brodd ‘
Det løftet står som Gullforgylt
Da er Hans hensikt med oss alle oppnådd …
Gode Emily , nå har du fått hvile
- du er nå på Det Aller Tryggeste Sted
Din Skaper har deg - og de døde - i sitt minne
Så inntil da … Hvil i Fred … 🙏❤️🕊️🦋
‘’ Det finnes en Gud i Himmelen,
som kjenner Hver Sorg og Hvert Savn
Og som skuer Hele Menneskevrimmelen
og som kjenner Alle ved Navn
For alle som er i gravene
- de skal få høre Hans Røst
De får tilbake ‘vandringsstavene’
- for et Kjærlig Håp og en Trøst’
For da Jairus’s 12 årige datter
så tragisk døde ; mistet livet …
En sorg vi ikke kan fatte
- den lar seg ikke beskrive
Men i Bibelen ; Guds Ord , ble det skrevet og sagt
at foreldrene fikk henne tilbake
Inn i huset kom Guds sønn , som har fått all makt
.. tenk for en Glede det ble under taket !!
Men det var for lenge , lenge siden
- nå er ingen av dem på jorden mer ..
Så nå venter Kristus i Himmelen på den tiden
da de døde skal bli oppreist når hans vilje skjer
Selv ble han ut av dødsriket hentet
av Gud , hans Himmelske Far
Så nå er det de To som venter
- snart er det de To som Overtar
Da , ja da vil dette Løftet bli oppfylt
‘ Død hvor er ditt Stikk og din Brodd ‘
Det løftet står som Gullforgylt
Da er Hans hensikt med oss alle oppnådd …
Gode Emily , nå har du fått hvile
- du er nå på Det Aller Tryggeste Sted
Din Skaper har deg - og de døde - i sitt minne
Så inntil da … Hvil i Fred … 🙏❤️🕊️🦋
Kjære vakre, gode Emely.
Har lest om situasjonen din flere ganger, og det gjør vondt å tenke på hvor mye smerte du har hatt. Det fortjente du ikke. Mobbing er et stort samfunnsproblem. Jeg håper foreldrene dine får mye støtte i rettssaken og at det blir rettferdighet. Uansett utfall håper jeg det vil gjøre at flere vil få opp øynene for hvor skadelig mobbing er, og at det kan hjelpe andre.
Omtanke til din familie og venner som står igjen. Må være så vondt å ha mistet en så herlig jente som deg.
det har vært altfor lenge, eg klare ikke å gå øve deg. Du har vært den beste, omsorgsfulle, snillaste og finaste venn jeg hadde opplevd. Alle kranglene vi hadde var barnslige, men uten om det var alt alltid gøy. Leke dukker, spille og være ute med deg var magisk. Eg savne deg altfor mye