Denne administrasjonsavgiften sikrer oppfølging av kjøpet til riktig florist. Den inkluderer godkjenning fra floristen og eventuelle påminnelser til floristen for å godkjenne bestillingen. Avgiften dekker også kundestøtte for blomsterkjøp.
Fineste Inger, full av omsorg og ærlighet❤️ Vi har mange gode minner med deg❤️ Du har alltid vært en fantastisk farmor for Pia og Jacob og vil bli dypt savnet❤️ Hvil i fred, beste Inger❤️
Kjære Inger.
Takk for alle fine vakter med deg på Blidensol sykehjem. En raus, varm og kjærlig kollega er ikke blandt oss mer.
Takk for den gode damen du var.
Hvil i fred.
Klem og siste hilsen fra Annette
Kjære, mamma. Takk for at jeg fikk være din datter.så brått borte i fra oss. Det kommer til å bli tomt uten deg,mamma.Du var alltid så snill og god,så inderlig glad i deg. .Hvil i fred mamma,vi ses igjen.
Uff, det kommer alltid like brått på når noen går bort. Tante Inger var så utrolig snill, det var aldri nei i hennes munn. Mor sa alltid at Inger ville gitt vekk halve raua si om det gikk an.. Hun har spredd mye varme rundt seg, Inger. Skulle ønske jeg hadde vært innom oftere, vi som ikke bor så langt unna. Hvil i fred kjære tante Inger ♥️
Kjære farmor❤️
Eg takke deg for alle fine minner, og all kjærlighet og omsorg du har gitt. Du vil for alltid være den snilleste i heile verden. Det finnes ikkje et tryggere fang, eller kjærligere omfang enn ditt. Eg savne deg masse, og vil tenka på deg hver dag til me sees igjen.
Elske deg farmor, hvil i fred❤️