Jeg kommer aldri til å glemme alle de nettene vi satt oppe med gitar og spilte og sang Joan Baez sanger.
Saknar dig fina Ivar. Vila i frid ❤️
♥️
Far vel Ivar
Takk for alle gode minner kjære Ivar ❤️
Å nei, så smertelig. Mens jeg bodde i Stavanger i 1994-1997 var du en av de jeg likte aller best å gå ut å chatte og drikke øl og vin med. De sassy hjemme-partyene vi hadde, der du var med, fikk meg til å føle meg veldig velkommen og inkludert og det var utroig lett å like deg. For en fin fyr du var. Du er savnet. Noe så innmari.
Takk for gode minner fra ungdomstiden på Os
Tusen takk Ivar for alle kjekke kvelder med vin og kunst❤️
No e det godt å ha ballerinaen fra dæ på speilhylla vår, goe, fine Ivar ❤️❤️❤️
Takk for et langt og godt vennskap, Ivar. Takk for både alvor og fest ❤️
Takk for alle minnene kjære venn. Du kommer til å bli dypt savnet og tomrommet etter deg vil bli stort. Glad jeg fikk være med deg til det siste. Godt å være hos deg og være din trygghet, gjennom det du gikk igjennom de siste 2 månedene. Glad i deg
Takk for gode minner 🥰
Kjære fetter Ivar,
Tusen takk for gode minner gjennom barndommen. Hvil i fred❤️
Takk kjære Ivar for alle gode minner.
Du vil alltid være med oss.
Hvil i fred 🕯️❤️
Hvil i fred kjære Ivar Hilsen kusiner Linda Lise Birthe