Takk for året vi bodde og jobbet sammen i Hong Kong og for kaffen vi tok i New York for et par å siden, Ingveig.
Det er så ufattelig rart og så trist at så mye energisk
og godt levd liv er borte❤️ Alt godt til deg og dine.
Fine Ingveig.
Du har påvirket livet mitt på så mange måter.
Kjøper en Monocle neste gang jeg er på flyplassen. ❤️
Signe minnet!
Ingveig var en fest av et menneske!
Når jeg ser henne for meg, er det ofte som midtpunktet i et festlig lag.
Hun tok alle rom med storm og fylte dem latter og engasjement.
Men for meg er hun først og fremst en hverdags-venn. Så jeg ser henne også for meg i en caps, en sliten collage-jakke og en tights, klar for en tur i rask marsj.
Ingveig var for meg en interessant, morsom, utfordrende, støttende, heiende – og krevende samtalepartner på endeløst mange turer rundt Hålandvannet, Stokkavannet, til Ullandhaugtårnet, til Tastaveden, rundt Godalen.
Vi gikk og gikk og snakket og snakket, om store og viktige samfunnsspørsmål, om det vi jobbet med, om nære, fine og vanskelige ting vi sto i, om barna våre og mennene våre, om smarte – og sant og si mindre smarte folk rundt oss.
Etter hver tur med Ingveig kom jeg hjem med nye perspektiver, ny innsikt og en sterk følelse av samhold, av å ha blitt hørt, sett, forstått og verdsatt.
Vennskapet har vært en stor gave for meg.
Derfor er lett å tenke på det vi mister med Ingveig, men jeg vil huske alt hun har gitt.
Det forsvinner ikke - det bærer jeg med meg til inspirasjon videre i livet.
Takk for turen, Ingveig
She is Gone
By David Harkins
You can shed tears that she is gone
Or you can smile because she has lived
You can close your eyes and pray that she will come back
Or you can open your eyes and see all that she has left
Your heart can be empty because you can’t see her
Or you can be full of the love that you shared
You can turn your back on tomorrow and live yesterday
Or you can be happy for tomorrow because of yesterday
You can remember her and only that she is gone
Or you can cherish her memory and let it live on
You can cry and close your mind, be empty and turn your back
Or you can do what she would want: smile, open your eyes, love and go on.
Takk for alle gode samtaler, turer, omtanken du gav meg og min familie, for latter, sang, morsomme stunder og herlige samtaler. Kommer til å savne deg veldig.
Takk for alle heia rop, vårt felles engasjement for hverandre og ikke minst at jeg fikk være der for å takke deg av i dag. Du vil bli savnet
Kjære Ingveig ❤️
Det er fortsatt vanskelig å forstå at du er borte.
Du var virkelig et helt spesielt menneske — full av energi, varme, entusiasme og kjærlighet. Du hadde en helt unik evne til å samle mennesker rundt deg og få alle til å føle seg sett og velkommen.
Du har betydd enormt mye for oss gjennom alle disse årene. Du fulgte kjærlighetshistorien vår helt fra starten i Los Angeles i 2019, kom på besøk til oss i Dublin, og var en av de få som virkelig fulgte oss gjennom hele bryllupsreisen: fra Strasbourg og Paris til India ❤️
Jeg kommer også alltid til å huske hvor nysgjerrig, engasjert og støttende du var. Du fikk meg alltid til å le, ga gode råd og masse selvtillit. Du var på mange måter en mentor for meg.
Takk for all kjærlighet, støtte, latter og varme du ga oss ❤️
Stor klem fra oss begge,Tina & Rohit
Kjære Ingveig!
Takk for gode minner fra reiser til Etiopia og for styremøter i Nordic clinic.Din latter , ditt gode humør og pågangsmot vil jeg minnes med glede
Kjære Ingveig ❤️ Dette er ufattelig og uendelig trist. Takk for ditt vennskap, alle gode og gøye minner. Du vil alltid ha en plass i ❤️ Varme tanker til Svein, Ingeborg, Åsmund og Ingrid ❤️
Ingveig ❤️
Takk for all rausheten, all latteren, alle de freidige kommentarene og all den positive inspirasjonen du ga.
Det blir et tomrom etter deg, som vi må fylle med det du lærte oss.
Vi vil savne deg.
Min dypeste medfølelse til Svein, Ingeborg og Åsmund. ❤️
You were gifted to listen to what people had to say and make them feel like what they had to say was important. I will always remember you smile and your nice words. It was a pleasure to discuss with you when we had time. I am sad I will never see you again. I will never forget you. I thank Eidis who gave me the great privilege to meet you a long time ago. RIP.
Kjære nærmeste familie til Ingveig. Ingveig har satt dype spor etter seg. Ikke bare hos de aller nærmeste, men også hos meg. Vi hadde planlagt et treff hos Ingvild, men det rakk vi dessverre ikke før livet til Ingveig tok en u-sving. Det er vondt og meningsløst. Ingveig var så sprudlende, omtenksom og en som satte handling bak ord. «Det er holdningen jeg har i ryggmargen. Ikke bare på den åttende mars. Men 365 dager i året. HVER dag er en kvinnedag.» Dette skrev Ingveig for noen år tilbake. Ingveig viste at hver dag var en kvinnedag, og jeg kommer aldri til å glemme henne, det hun gjorde for andre og hennes viktige stemme i mange debatter. Signe minnet, og min dypeste medfølelse i en tøff tid. Mvh Anna
Kjære Ingveig. Takk for fine stunder på familietreff opp gjennom årene. Våre varmeste tanker går til Svein, Ingeborg og Åsmund. Kjærlig hilsen fra Kristoffer, Andrea og Ask.
Vi er med dere i tanker og bønner.
Kjære kule, kloke og alltid gøye Ingveig. Du vil blir savnet lenge, av mange. Tusen takk for alle gode minner og arbeidsøkter vi fikk sammen. 🙏🏼 R.I.P. gode venn. ❤️
Kondolerer!
Strømmestiftelsen takker for Ingveigs gode støtte gjennom flere år, - hun har gitt mange mennesker et bedre liv!
Varme hilsener fra oss i Strømmestiftelsen v/Turid Skjævestad
Kjært Ingveig!
Med ditt åpne sinn og din måte å møte nye mennesker på, gled du rett inn i familien. Du var alltid oppmerksom, og alle følte seg sett i ditt nærvær. Du hadde en humoristisk vri på det aller meste og var skikkelig gøy å være å være i lag med. Vi sitter igjen med en tomhet, men er takknemlige og beriket av det du gav oss.
De varmeste tanker går til Svein, Ingeborg og Åsmund .
Kjære fineste Ingveig ❤️ Vi har vært så heldige å ha deg i familien. Du var så god, snill og morsom. Aldri et kjedelig øyeblikk med deg til stede. Jeg er så glad for at du fikk møte Odin og Kaja ❤️ Bildet er av deg og Odin fra julen 2024. Våre tanker går til Svein, Ingeborg og Åsmund.
Mange klemmer fra Marie, Håvard, Odin og Kaja.
Du har vært med på alle opp og nedturer i 40 år. Med din ærlighet og skarpe skråblikk har jeg sett mange ting med nye øyne. Din latter og humor er ditt varemerke-vi tar det med videre i livet. Takk for ditt bidrag til « Humorfestivalen» Vi skal sørge for at det ikke blir stille. Elisabeth & Bente& Kathinka
Takk for alt, kjære søster og svigerinne❤️❤️❤️
Kjære Ingveig! Fra første øyeblikk da du kom inn i familien, lyste du opp rommet med din tilstedeværelse. Latteren din satt alltid løst og diskusjonstemaene var utømmelige. Kraften i minnene vi har av deg, tar vi med oss videre. Takk Svein for at vi fikk bli kjent med din unike Ingveig. Vi sender våre varmeste tanker til Svein, Ingeborg og Åsmund
Kjære Ingveig, min turvenn til Preikestolen. Vi fikk ett år med de beste samtaler, og flotteste soloppgang og solnedganger. En fargerik himmel vil alltid minne om deg. Ditt humør, din fantasi og generøsitet vil jeg ta med meg i takknemlighet.
Mine tanker går til Svein, Ingeborg og Åsmund.
Kjære Ingveig. Takk for gode minner og fine samtaler. Du var alltid så tilstede, blid og vittig. Er veldig glad for at du ble Svein’s kone og dermed en del av vår familie. Vi kommer til å savne deg. Våre varmeste tanker til Svein, Ingeborg og Åsmund.❤️❤️❤️
Takknemlig for vennskapet med deg Ingveig. Raus, klok og morsom. ❤️ Varme tanker til Svein, Ingeborg og Åsmund.
Takk for mange gode minner!❤️
Varme tanker til Svein, Ingeborg og Åsmund❤️
Kjære Ingveig!
Tusen takk for alle gode minner fra den tiden du var med i styret for Nordic Clinic. Ditt engasjement, din kreativitet, din humor, din vilje til å finne løsninger og ikke minst din rungende latter som jeg fortsatt hører. Du var et flott medmenneske på så mange måter en person jeg aldri kommer til å glemme. Guds Fred over ditt minne og alt det beste for de som har mistet et kjært familiemedlem.
Eg tenkjer på og takkar for alle gode minne
frå Ingveig lita var og fram til mogen kvinne!
Gråt og trøyst, smil, latter og glede.
Du kom fort og fekk mykje gjort.
Glad for å få vera tanta di.
Signe minnet og Guds fred!
Kjære Ingveig! Takk for den kraften av et menneske du var, din latter og dine meningers mot. Det er uforståelig og urettferdig at du ikke skal være i dette livet mer. Du vil bli sterkt savnet. Signe minnet. Hilsen oss på Utstein
Ingveig var et begavet menneske - kreativ, morsom og kunnskapsrik. Hun var et forbilde og storesøster for våre barn, og en god venn for oss alle. Vi kjenner på dyp sorg over å ha mistet henne. 🌹Åshild og Asbjørn
Hun var en god venn, omsorgsfull, empatisk, alltid blid og vennlig. Hun blir dypt savnet. Må hun hvile i fred🙏
Et varmt, energisk og usedvanlig omtenksomt menneske – alltid med et smil og ekte tilstedeværelse. Du vil bli dypt savnet, Ingveig, men aldri glemt.
Vi er så takknemlige for å ha hatt Ingveig som vår venn. Og usigelig triste for at hun nå er borte. Signe minne. ❤️
Kristine og Øystein
Du var et par år eldre. Morsom, uredd, seriøs og til tider helt sprø. Et forbilde i ungdomstiden. En kjendis i mine øyne. Takk for at du ga av deg selv. Smiler når jeg tenker på deg. Gode minner
Tusen takk for at vi fikk bli kjent med deg. Du var en tvers igjennom god, varm og raus dame som alltid var uredd og heiet på andre. Våre varmeste tanker går til Svein, Ingeborg og Åsmund.
Det siste jeg hørte fra deg var «Jippi - hurra!!» ❤️ Vi har hatt mye gøy sammen! Jeg glemmer deg aldri 🥰 Signe minnet ❤️
Ingveig ❤️ Det er vondt å miste deg. Jeg bærer minnene tett til hjertet og takker for følget, du kloke, morsomme og snille venn.
Alt du var, tar vi med oss videre i takknemlighet.
Signe minnet
Takk og farvel, gode kollega!
En siste hilsen fra onkel Arne
Takk for gode smil og inspirerende samtaler🩷
vår djupe medkjensle til familien. Den “gamle” bildøyfamilien deler smerten, og heidrer Ingveig sitt gode minne.
Takk for fine minner gode Ingveig
Alle mine varmeste tanker til Svein, Ingeborg, Åsmund, og alle som var heldige å ha Ingveig blandt oss.
Fantastisk dame, full av energi og gode råd, smart med god humor. Hun blir dypt savnet av så mange
Berre gode minner om deg kjære Ingveig. Kvil i fred.
Husker Ingveig som ei livsglad dame,alltid et prosjekt på gang,energisk,real og god til å heie på andre❣️Tenker på dere i sorgen Svein,Ingeborg og Åsmund💔💔💔
Gode minner strømmer på! Alltid fest sammen hjemme og borte! Takk for hyggelige ferieturer og mye, mye mer!Jeg sørger i takknemlighet for det som en gang var. Mammaklem!
Ingveig var en helt spesiell person. Raus, morsom, fikk alle til å føle seg unike, tilstede i alle menneskemøter, usedvanlig enkel å kommunisere med. Jeg er glad jeg fikk bli kjent med Ingveig, og jeg vil savne våre sporadiske kaffetreff på tunet. Tankene mine går til familien.
Vi var ikke nære venner, men det føltes sånn når vi møttes. Jeg vil savne latteren din, din genuine interesse for folk du kjente, og latteren din. Den kunne smelte is.
Det har vært en glede å kjenne deg, Ingveig <3
Kjæreste Ingveig, savner deg allerede❣️Takk for alle gode råd og oppmuntrasjoner, takk for at du var du❣️ Kondolerer til familien - vi skal minnes vakre, sprudlende deg på Aperolsamlingene. Glad for at vi fikk dele fine stunder med deg❣️ Signe minnet❤️
Kjære Ingveig. Evig takknemlig for at jeg fikk bli kjent med deg og "henge" med deg :-) Signe ditt minne.
Du begeistret, berørte, heiet alltid, ga alltid gode råd - flere benytter jeg nå snart - og lyttet på ekte. Takk for at jeg fikk bli kjent med deg. Du har betydd mye for så mange. Jeg føler med familien i sorgen.
Begeistra, herlig engasjert og alltid med latteren på lur! Du elsket Jepoardy på Tv2 og skrøt av Stavanger. Dette er noen av minneglimtene fra de gøye årene vi hadde i Trondheim , det var den tida da vi bygget opp den nye ungdomskanalen P3. I alle årene etterpå var det alltid kjekt å støte på deg!
Kjære Ingveig!
Du har betydd så mye for meg. Din omsorg, interesse, og måten du alltid har heiet masse på meg og mine var helt enestående. Det er ufattelig at du nå er borte og det er så sårt og så urettferdig! Hvil i fred, så vet jeg vi ses igjen <3
Kjære, fine Ingveig. Takk for alle gode minner. Lyser fred over ditt minne ❤️
Ellen, Borghild og Brita
Oddrun og Kjell
Anna, Kari og Margrete
Vi tenker på dere !
Varme hilsener fra søskenbarn Tveranger
Jeg vil aldri glemme deg.
RIP
Fra Pierre GRIMAUD
Takk for alle gode minner
En siste hilsen fra
Onkel Vidar og Tante Solfrid
Vigdis og Dag
Karstein og Elisabet
En siste hilsen fra familien Haugland på Askøy, hvil i fred!
Vi takker for det store engasjementet og de mange årene du viet til Head Energy – som styremedlem, kollega og medmenneske.
Du etterlater deg varige spor.
En siste hilsen fra kollegaer i Head Energy
Vi tar med din strålende humor videre kjære Ingveig. Hilsen Elisabeth, Bente og Kathinka «Humorfestivalen»
Takk for alle gode samtaler og godt vennskap.
Hilsen Stein Rasmussen
En siste hilsen og takk for innsatsen i Nordic Clinic (Etiopia)
Hilsen oss i Nordic Clinic.