Hvil i fred snille Brit Astrid.
Du var alltid så smilende og snill med meg og guttene, og raus når vi kom på besøk på hytten.
Tusen takk for gode samtaler og råd og koselige stunder sammen på Byre<3
Klem fra Siri, Fredrik og Magnus
Kjære, snille, gode søsteren min.❤️. Du har alltid vært her for meg. God å snakke med, løyen, hjelpsom, omtenksom, interessert. ❤️Jeg kan ikke tro at du er borte.
Kjære deg, takk for gode minner fra alle de kjekke turene som vi hadde sammen til Ios❤️
Kondolerer til deg og familien, Ragnar. Veldig trist. Kan dessverre ikke delta i begravelsen, da jeg er på Hagavik v/Bergen, for hofteoperasjon.
Kondolerer så mye Ragnar - dette var uventet ! 👍❤️
Takk for mange kjekke opplevelser sammen. Du har gitt oss mange gode minner.
Vi savner deg, ditt gode smil og ditt flotte vesen❤️
Du vil alltid være i våre tanker❤️🥰
Kjære deg. Det skulle ikke være din tur enda . Setter så utrolig pris på deg. Og veldig glad i deg. Kansje vi kan snakkes i himmelen kjær deg Britt Astri
Kjære Brith Astrid ❤️ Dette var et sjokk å utroligt trist. Altfor tidligt. Takk for gode minner og fine stunder på Byre og ellers. Vi kommer til å savne deg. Hvil i fred❤️. Siw og Odd
Snille gode svigermor❤️ Mange gode minner med deg. Du var en super Farmor for Vetle og Markus. Du vil bli dypt savnet av oss alle. Som Vetle sa "kem ska nå laga pannekaker?" og "kem ska sy bamsene våre når de får hål?". Alltid kjærlig, god og snill, aldri deg vi glemme vil❤️
Takk for alt du var, kjære mamma. Du vil aldri bli glemt
Tusen takk for alle gode minner. Thor Arne, Lisbet, Elisabeth, John.