Takk for alle de fine årene vi fikk sammen. Savnet er stort.
Terje, for oss var du en kjær bror, svoger og onkel. Jeg vet at min far og Barb ikke bare regnet deg som familie, men også som en av sine nærmeste og mest betrodde venner. Selv om jeg bare hadde gleden av ditt selskap en håndfull ganger, kan jeg si at du ved hvert møte var en varm, inkluderende og morsom onkel.
Selv om vi ikke kan være der for å sørge sammen med resten av familien, er tapet av deg dypt følt mange mil unna her i Arizona og Florida. Din varme, humor og lojale vennskap vil bli dypt savnet av oss alle her.
Døtrene dine var heldige som hadde en så fantastisk far, og vi ber om at sorgen deres med tiden må bli overskygget av de mange årene med kjærlige minner de fikk dele med deg.
Til mine kjære kusiner Aud, Grete og Tone, og til hver av deres familier, vennligst ta imot våre dypeste og mest hjertelige kondolanser og medfølelse for tapet av deres kjære far. Og til Marit, vennligst ta imot våre hjertelige kondolanser og medfølelse for tapet av din kjære partner og livsledsager.
Vi ber om at Gud må lindre smerten deres i denne vanskelige tiden og gjøre sorgen lettere for hver dag som går.
Med kjærlighet,
Onkel Gunnar, Tante Barb, fetter Eric og grandniesen Carmen
Takk for gode minner...
du vil bli savnet-
Fine, spreke, hjertelige, livlige morfar! Du var et fyrverkeri av et menneske. Du er savnet. Hvil i fred ❤️
Verdens beste Morfar - Tusen takk for alle gode minner.
Takk for at du var den du var - Savner deg ekstremt mye.
Takk for gode minner fra tiden på Kvitsøy, da du jobba for Ing F Selmer og det gjorde jeg og.
Uff trist men gode minner!!
Takk for gode minner og samarbeid på blandeverk Norwegian Contractors. Gave gitt til ALS.
Takk for den du var .
Kvil i fred gode Terje
Kjære Terje. Takk for alt du var for mor, og for mange hyggelige opplevelser med dere.
De gode minnene tar vi med oss videre og gleder oss over disse. Du vil bli savnet av oss alle. Hvil i fred.