Jeg er takknemlig for at jeg fikk ha deg som bror i 80 år. Det blir et stort tomrom uten deg. ❤️
Dear Friend, I am sad, beyond consolation, that we were unable to meet one more time, after 65 years of friendship. 700 miles separated us, Harlow to Stavanger. But you were tolerant and our connection endured, and we were pleased to see you with Signe and Edmund when you last visited us in 2013. Life passes so quickly. But Memories are always with us. That is the one consolation.
Takk for alt vi opplevde sammen,
Tusen takk for alle trivelige treff i familieselskap gjennom de siste 12 årene, med gode ord og varme smil.
Kjære Kåre.
Minnene strømmer på fra gymnas, studier, ferier og samvær.
Mye smil og latter. Takk for de gode stundene.
Me takkar for eit nært og varmt vennskap! Takk for dit gode humør, optimisme og gjestfrihet! Takk for alle turer, reiser og gode opplevelser
Takk for langt vennskap og mange gode minner.
Takk for gode samtaler og din gode varme velkomst når vi var sammen.. du vil bli savnet🌹
Kjære Kåre, vi kjem alltid til å hugse ditt gode humør og evne til å sjå kvar enkelt, vaksen som barn. Vi har mange gode minner frå dine besøk på 17. mai, ein dag du var spesielt glad i.
Takk for kjærligheten ❤️
Kjære Kåre min gode venn og fiskekompis❤️ Våres dager langs elven i møgedalshølen og telefonsamtaler lever hos meg i evig tid❤️ Tusen takk for alt min venn❤️ Savnet er stort❤️ Hvil i fred 🕊️
Takk for alle gode samvær
Hilsen Bård Johansen m/famile
En siste hilsen
Familiene T. Bergstuen og J.H. Fleten
Takk for alle gode minner.
Målfrid og Gjert Gunnar
Kari og Olav
Liv og Arne
Oddny