Takk for alle gode barndomsminner, hvil i fred Elsa♥️
Takk for mange gode nabominner gjennom mange år. Du vil bli savnet her i gata 🫶🏼
Du har vært en god mor❤️
Savner deg masse❤️
Fineste farmor Jeg håper du har det fint der du er og at du får fred. Klem din lille Maude
Hvil i fred
Vennlig hilsen
Per Ivar med familie
Reidar med familie
Takk for alle gode minner
Hilsen foreningsvenninnene gjennom 63 år