Takk for mange gode minner
Takk for gode minner
Takk for godt samarbeid og vennskap. ❤️ Hvil i fred. ❤️
Takk for godt samarbeid og vennskap. ❤️ Hvil i fred. ❤️
Det var en stor overraskelse da eg såg at du var død Arild! Vil få takke deg for mange gilde stunder både i i jobbsammenheng og på det private ! Hvil i fred ! ❤️
Arild var en veldig grei og god venn.Både på fotballaget på Malmheim og ellers.Han var opptatt med å dra alle spillerne med på laget. Viktig å få selvtillit som spiller,og det visste han. Arild vil bli dypt savnet.
Takk for godt naboskap ❤️
Takk for gode minner
Kjære Morten, Bente og familien,
Vår dypeste medfølelse i sorg og savn.
Hvil i fred farfar❤️
Mange gode minner sammen med deg og din familie.
Takk for glede og gode minner og godt naboskap! Fra fam Annbjørg Eltervåg