Elin🥰Eg har vert så heldige å bli kjennet me. deg gjennom Atle🥰DU har passet på mine unger❤️eg er heldige å hatt deg i livet mitt❤️DU er solskin...så trist å miste ei sånn som deg❤️men DU er ei store stjerna på himmelen ⭐️⭐️⭐️love you🫶
Så dype fine spor du etterlate deg.
Allra finaste Elin.
Tänk att vi fick lära känna dig.
Du svepte in med skratt, vass humor och en otrolig coolhet i Karolinas liv och med det även våra ❤️
Det är vi tacksamma för.
Du fattas.
Så ufattelig trist❤️
Takk for gode minner på Pusterommet og Vardesenteret.
Kjære Elin, mamma til lille Ella, som vi pleier å si. Vi fikk ikke tid til å dyrke vennskapet vårt, men jeg vil takke deg for din omsorg, din evne å lytte og dine gode råd. Takk for tiden din.
Ufattelig trist å lese om Elin ,ord blir fattig💔. Håper Karolina har fine gode folk rundt seg som er der for henne å ungene i sorgen og tiden fremover❤️❤️❤️Kan ikke tenke meg til den sorgen dere sitter igjen med💔min dypeste medfølelse i sorgen til familien og di nærmeste ❤️Gode klemmer
Dette var utrolig trist å lese. Vi føler med dere Sissel og Bjørnar og også resten av familien i denne vanskelige tiden.
Varme tanker fra Kirsti og Sjur
Vi sender varme tanker til familien i sorgen. Vi minnes Elin som en usedvanlig kul, snill og omsorgsfull nabo og venn.
❤️ Anette, Erlend, Elliot, Silas og Klara
Varme tanker sendes❤️🙏🕯️
Fine gode Elin. Alltid så positiv, alltid varm, god og reflektert.♥️♥️♥️♥️Dype spor har du satr, så mange som fikk nyte ditt herlige vesen ♥️tusen takk for de kjekkeste iungdomsminner ✨✨✨ så trist og vondt- men vi ses igjen ♥️♥️♥️♥️♥️
Tusen takk for mange gode barndomsminner, Elin. Det var alltid kjekt å leke sammen med deg, og finne på ting i gata på Tjensvoll. Jeg vil alltid huske deg som en flott, morsom og kul jente!
Kondolere - min dypeste medfølelse til dere alle. Ta vare på hverandre og gode minner.
Jeg har kjent deg så lenge jeg kan huske, og vi har vært gjennom så mange forskjellige epoker i livet sammen. Fra oppveksten i gata, til konserter, festivaler og alle de lange telefonsamtalene opp gjennom årene.
Så mange minner jeg aldri ville vært foruten.
Du vil bli savnet mer enn ord kan beskrive.
Til vi ses igjen ❤️
Nu får du njuta av de vackraste blomsterängarna på de evigt gröna ängarna och jag ska plantera de vackraste blommorna för dig i min trädgård 🩷🩷🩷
Kjære Elin❤️.
Du var et fyrverkeri, direkte og rett fram . Familieselskap hvor du var til stede ble aldri kjedelige. Du spredde latter og godt humør og ikke minst fikk vi energi av å være sammen med deg. Takk for gode minner❤️❤️
Du var et lys i livet vårt elskede Elin❤️
Så varm, så god, og hadde sånn omsorg for pappa og meg❤️
Sorgen er stor😢
Elsker deg skatten vår🥰
Fine gode Elin❤️ Himmelen har fått en ny engel❤️
Kjære fine, sprudlende Elin.
Det føles så uendelig urettferdig at du er borte. For meg var du nemlig så utrolig mye mer enn bare et søskenbarn. Du var venninnen min, en jeg alltid kunne stole på, og en stor del av livet mitt.
Minnene våre strekker seg helt tilbake til barndommen. Hver eneste sommer tilbrakte vi en uke sammen hos besteforeldrene våre på Smøla. Jeg minnes så utrolig godt alle rampestrekene vi fant på, de fine fisketurene, og ikke minst rundene med kinasjakk sammen med bestemor. Bestemor fjusket jo så det sang, og det syntes vi bare var gøy.
Da vi ble litt eldre, var det stas å få komme på besøk til deg i Stavanger. Alt med deg var så kult – og du hadde de kuleste vennene. Jeg så sånn opp til deg. Jeg prøvde så godt jeg kunne å kopiere stilen din, men jeg klarte aldri å bære den like kult som det du gjorde.
I mer voksen alder ble vi over oss av lykke da vi plutselig fant ut at vi hadde flyttet og blitt naboer i Oslo. Vi hang så ofte i leiligheten din, og der løste vi vel stort sett hele verdens kjærlighetsproblemer over dype samtaler. Du ble en uvurderlig trygghet og støttespiller for meg i hverdagen her i byen.
Takk for de fantastiske minnene, Elin. Takk for alle samtalene, all latteren og den unike støtten du alltid har gitt meg. Du vil for alltid ha en helt spesiell plass i hjertet mitt. ❤️🕊️
Medfølelse til alle i fam,,i sorg å savn.@
Elin, det är många år sedan vi sågs, men vi delade så många roliga stunder med dig - på segeltur i Kroatien, helgtur i Göteborg och otaliga fester i Oslo. Din humor, ditt väsen och ditt humör smittade alltid av sig, det var omöjligt att ha tråkigt när du var med. Det är ofattbart att du inte är här mer. 💔 Våra varmaste tankar till din familj.
❤️
Takk for alle gode minner.
Du vil alltid være i våre hjerter.
Morten, Mette, Milla og Milio.
Du har beriket livene våre
Reidar, Marianne, Linda, Jan Roger, Marcus & Atle
Kära Elin, en sista hälsning från Ölandsvännerna, Anna, Emma, Lisa och Susanna med familjer.
Hvil i fred
Varme tanker fra
Kari og Bjørn
Christine, Elisabeth og Therese
Takk for alle gode minner kjære Elin.
John Ola og Gunn
Målfrid og Terje
Vigdis og Magne
Nieser og nevøer