Kjære familie og venner.
Samlingen på Raknestunet 1.-3. mai brakte de siste gode minner om Torhild. Hun satt sammen med og frydet seg over sine flotte barn , svigerbarn og barnebarn. Vi så henne med et stort smil. Også vi fikk en god prat med Torhild, der hun uttrykte sin takknemlighet.
Guds fred over begravelsen og fred over hennes minne!
Kjære Torild
Varme tanker til deg som gikk bort så altfor tidlig
Kondolerer til hele familien med ønske om at dere finner styrke i denne vonde tid
Hvil i fred kjære Torhild, varme tanker til barn og barnebarn. 🌹🕯️
Takk for at du ga oss våre 5 flotte barn. Du vil alltid være en viktig del av oss.
Kjære Torhild Dette var så altfor tidlig, men du har jammen hatt endel å stri med i dette livet. Nå er du sammen med din kjære datter igjen, som jeg vet har tatt deg godt imot, sammen med dine andre kjære som dro i forveien. Dine kjære her vil savne deg dypt, men har de gode minnene lagret dypt i hjertet. Du vil være der for dem fra der du er nå, slik som du var i dette livet. Hvil i fred Torhild ❤️🌹
Kondolerar til heile familien
Eg tenker på og føler med dykk
i denne tunge stundag
Kondolerer så masse til hele familien ❤️🙏
Ber om trøst og styrke i sjokket,savnet og sorgen🙏❤️🙏
En siste hilsen ❤️ hvil i fred Torild
Varm hilsen til hele familien. Hvil i fred, Torhild!
Hvil i fred Torhild.
En siste hilsen .fam.Anna og Rolf Frøyland.