Takk for gode minner frå oss i Espedalen.
Takk for gode minner.
Kjære Einar- gode venn,
Takk for alle fine stunder sammen med deg gjennom mange år.
Takk for koselig prat, trekkspillmusikken og alle gode minner.
Vi kommer til å savne deg veldig, Einar.
Gode minner lever
Med gode barndomsminner fra Foreneset,Hundedalen, Haukanes, Nordfjord & Sotesgate. Takk for musikken,skiturer og mange gode stunder på sjøen.
Me grilla pølser på bål på neset og hadde st.hans på Varaldsøy.
Takk for alle gode minner far- du e med oss videre i hjertet.
Du var høgt elska og blir dypt savna💜
Takk for vennskapet og alle dei gode minnene.
Kjem alltid til å huska dei koselige stundene her, i huset på Enes, og nede på naustet.
Du var positiv og raus og brukte ofte ordene 'ein fine type' når du omtalte andre menneske.
Men du var også 'ein fine type' Einar.
Håpar at du visste det.
Det var derfor det alltid var kjekt å vera ilag med deg, og prata med deg.
Kvil i fred, Einar.
En siste hilsen fra oss i Trondheim!
En siste hilsen, hvil i fred🥰🌹
Berit & Jone
Ei siste helsing og takk for gode minner . Oddrun og Roald ,
Ragnhild,Kari,Jofrid og Ola med familie.
Takk for gode minner. Helsing Kirsten og Birger, Ingunn, Haldis og Johnny med familier .