Verdens beste mormor ❤️ du vil alltid bli savnet og takk for de gode minnene.
Fineste Inger, full av omsorg og ærlighet❤️ Vi har mange gode minner med deg❤️ Du har alltid vært en fantastisk farmor for Pia og Jacob og vil bli dypt savnet❤️ Hvil i fred, beste Inger❤️
Kjære Inger.
Takk for alle fine vakter med deg på Blidensol sykehjem. En raus, varm og kjærlig kollega er ikke blandt oss mer.
Takk for den gode damen du var.
Hvil i fred.
Klem og siste hilsen fra Annette
Kjære, mamma. Takk for at jeg fikk være din datter.så brått borte i fra oss. Det kommer til å bli tomt uten deg,mamma.Du var alltid så snill og god,så inderlig glad i deg. .Hvil i fred mamma,vi ses igjen.
Kjære Inger ❤️
En fantastisk svigermor har gått bort🥲
Din gavmildhet kjente ingen grenser.
Takk for alt ❤️❤️
Uff, det kommer alltid like brått på når noen går bort. Tante Inger var så utrolig snill, det var aldri nei i hennes munn. Mor sa alltid at Inger ville gitt vekk halve raua si om det gikk an.. Hun har spredd mye varme rundt seg, Inger. Skulle ønske jeg hadde vært innom oftere, vi som ikke bor så langt unna. Hvil i fred kjære tante Inger ♥️
Takk for gode minner!
Takk for alt mormor❤️
Fine, fine Inger, takk for den lille tiden jeg fikk kjenne deg❤️ Tvers god gjennom var du ❤️ Hvil i i fred ❤️
Takk for alle de gode samtalene ❤️
Kjære farmor❤️
Eg takke deg for alle fine minner, og all kjærlighet og omsorg du har gitt. Du vil for alltid være den snilleste i heile verden. Det finnes ikkje et tryggere fang, eller kjærligere omfang enn ditt. Eg savne deg masse, og vil tenka på deg hver dag til me sees igjen.
Elske deg farmor, hvil i fred❤️
The first time we met was in 2011. From that very moment, I felt like I was part of this family because you welcomed me with a warm smile and hug. Even when we met for the last time just two weeks ago, nothing had changed. Your loved and cared for me as if I were your own child. And I have never regret calling you "Mamma." It was a name that came from my heart, because that is exactly how you made me feel—loved, accepted, and part of your family. I will miss you Mamma - Bany
Du var den viktigste i livet mitt. Du sørget alltid for at jeg hadde det bra, var frisk og ble tatt vare på. Du var en mor med ekstraordinær empati og et virkelig godt hjerte. Takk for all kjærligheten, omsorgen og oppmerksomheten du ga oss gjennom årene. Vi er dypt takknemlige for alt du gjorde for familien vår. Tilgi oss hvis vi noen gang har gjort feil eller gjort noe som såret følelsene dine. Det var aldri vår intensjon, og vi beklager oppriktig all smerte vi måtte ha forårsaket. Takk for at du er en så kjærlig tilstedeværelse i livene våre. Du vil alltid ha en spesiell plass i hjertene våre. ❤️ Jeg håper du er lykkelig og i fred der. Inntil vi møtes igjen, takk for alt. Farvel for nå, mamma. Vi elsker deg og vil alltid savne deg - Din sønn, Per Inge.
Kjære Inger/Svigermor❤️
Det er vanskelig å finne ord som er store nok til å beskrive hvor mye du har betydd for meg og barna mine.
Du møtte oss med åpne armer ,varme smil og et hjerte full av kjærlighet.
Du tok oss inn som dine egne, ga oss en følelse av tilhørighet, trygghet og omsorg som vi aldri vil glemme.
Savnet etter deg er stort, men takknemligheten er enda større.❤️
Du vil alltid være med oss i hjertene og i minnene våre.
Hvil i fred ❤️
Sander,Kristoffer ,Sebastian og Mona
Kjære tante❤️ Tusen takk for gode minner. Det er med en stor sorg å motta beskjeden om at du har gått bort.
Minnene vil leve videre og som du vet er de gode. Du ga oss masse kjærlighet og omsorg. Du satte andre foran deg selv. Din kjærlighet til barn, barnebarn, oldebarn og resten av familien var stor. Kjære tante savnet vil bli stort og jeg tenker på dine nærmeste for en flott familie du har oppdratt.
Himmelen har fått en stjerne ⭐️
Minnes deg som en fantastisk medarbeider/ kollega på Blidensol sykehjem. Du hadde et stort hjerte for pasientene ❤️Hvil i fred kjære Inger. Tenker på dere i familien som hun var så glad i❤️
Ord blir fattige når jeg skal beskrive deg som person,mor,bestemor,oldermor. Takk for all den kjærligheten du har gitt meg og min familie.❤️ Du vill alltid bli husket og hedret. Hvil i fred kjære Mor. Du er min stjerne på himmelen som blir min veiledning som Far og bestefar i årene som kommer. Takk❤️
Takk kjære mamma for det livet du ga meg,
All kjærlighet og omsorg jeg fikk gjennom hele livet
Alltid gode ord og gode klemmer
Du smilte og sang uansett hvordan du selv hadde det
Takk for den kjærligheten du ga min mann og mine barn❤️
Ord blir fattige når jeg skal beskrive det du har betydd for oss alle ❤️
Elsker deg herfra til evigheten gode, snille mammaen min❤️
Takk for gode år som arbeidskolegs
Takk for et godt kollegialt fellesskap. Hvil i fred.