Varmt tack för trevliga möten och fina samtal. Du var alltid så intresserade av oss släktingar i Sverige. Du var naturen nära, ödmjuk, lugn och trygg. Vila i frid.
Kvil i fred, Jarl Harry, og takk for alle gode minne!
Takk for at du var min beste og nærmeste gode kollega gjennom mange år. Jeg minnes med glede alle gode samtaler om stort og smått, dine gode analyser og din lune humor.. Jeg savner deg. Hvil i fred.
Jarl Harry og eg vaks opp som bestevenner i ein trygg og god barndom og ungdom.I oppveksten mykje saman og spelte fotball,badminton og annan leik.Og på garden var det alltid bruk for at me hjelpte til.Han har alltid stått meg nær,og me har hatt eit godt og tillitsfult felleskap.som har vart heile livet..Som vaksne hadde me eit åpent og godt forhold som eg har sett stor pris på..Eg saknar deg lillebror.
Du var en kjær lillebror. Takk for alle gode minner. Reidun og Arne.
Hvil i fred Jarl Harry. Takk for jeg fikk jobbe sammen med deg i mange år , takk for ditt vennskap .
Hvil i fred gode kollega
Vi takker for alle gode samtaler og treff vi har hatt ❤️
Takk for alle gode stunder og kjære minner. Din varme, ro og vennlighet vil alltid bli husket. Alzheimer tok for mye fra deg altfor tidlig, men aldri det avtrykket du har satt i våre hjerter. Hvil i fred, kjære Jallen❤️❤️❤️
Kommer til å savne ditt lune og gode vesen
Jarl Harry var det nærmeste jeg har kommet en bror i familien. Han besøkte meg i San Diego, Boston og Oslo, og sammen hadde vi vår første tur til New York bare noen måneder etter 11. september. Det gjorde opplevelsen helt spesiell.
Jarl Harry likte å gå, tenke, le, samtale og oppleve. Jeg satte stor pris på de mange samtalene våre, som rommet det meste, og på at vi fikk være en del av hverandres liv gjennom både oppturer og nedturer.
Onkel Jarl Harry var ekte, romslig, varm og lun. Jeg er dypt takknemlig for alt vi har delt, og for at vi har gitt hverandre tid og plass gjennom store deler av dette fantastiske, mangfoldige og mystiske livet.
Takk for alltid godt samarbeid , som jeg opplevde med deg som personalsjef.🥰
Takk for fine år og utfordringer i Stavanger Kommune ❤️ RIP
Hvil i fred! Ingfrid, Gunnvald og Marit, Reidun og Arne, Olaf og Liv med familier, Ingrid